Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu

Sydney!

27 November 2012 | Australië, Sydney

Sinds vanmorgen om 11 uur zijn we dan eindelijk in Sydney aangekomen. De reis zelf ging zonder problemen, behalve dat je twee nachten in het vliegtuig zit en bijna niet slaapt. We hadden gehoopt in Kuala Lumpoer een hotelkamer te regelen, maar dat was vol, dus 7 uurtjes rondhangen. Nu zijn we dus in Sydney en hebben de hele middag al rondgelopen vanaf ons hotel naar de omgeving van het OperaHouse en de Harbourbridge. Geweldige plek om rond te wandelen met nog veel anderen.
Vanvond hapje gegeten. We moeten nog een beetje wennen aan de wat grotere Australische porties. Op een onweersbui na ook s'avonds prima buiten te doen. Morgen nog een dagje Sydney en dan verdernaar de Blue Mountains. Nog steeds vreemd dat je nu zelf in zo'n bekende stad zo ver weg rondloopt.

• 27 November 2012 - 13:08

Elmer:

Heel veel plezier in Aussieland!!!!
    Wat een toeval. Exact eind november (ja echt) 9 jaar geleden liepen wij ook in Sydney rond (als afsluiting van onze NewZealand-reis destijds) , wij vonden Sydney fantastisch en heel relaxt. Harbour bridge kun je ook beklimmen he, lijkt me wel wat voor jullie.... :-)
    Wij gingen na 4 dagen Sydney terug naar huis, jullie hebben alles nu nog tegoed.
    Have fun, ik ontvang de emails en verslagen en blijf jullie volgen.

Groeten Elmer (en Veronica)

• 27 November 2012 - 13:49

D Koppelman:

zo Jos en Ricky terwijl jullie nu slapen laat ik je weten het eerst berichtje op de P.c.ook ontvangen te hebben.
    Hetty heeft ook gerageerd .
    Ik wil jullie ook vertellen dat ik vanmorgen voor het eerst alleen naar het w.c. geweest ben wel gebracht en geaald met een klein busje Ik heb lekker rond gelopen daar ging helemaal goed .
    Ik wens jullie als de slaap uit hebt weer een fijne dag.
    Veel groeten ma.

• 27 November 2012 - 21:21

Gerard Van Der Windt:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en nu genieten maar!

• 28 November 2012 - 09:02

Yvonne:

Hoi Jos en Ricki, inderdaad heel mooi daar he, wij zijn er een paar keer heen geweest, vond het zo mooi daar. Blue mountains! Genieten dus, mooi begin zo. Have fun and enjoy my (second) homeland. :))
    Groetjes.