De Great Ocean Road - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu De Great Ocean Road - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu

De Great Ocean Road

11 December 2012 | Australië, Port Fairy

Afgelopen twee dagen hebben we de Great Ocean Road gereden.Schitterenderoute met erg veel uitzichtpunten over de zuidelijke oceaan. Het helpt dat het een graad of 20 is met een behoorlijk windje. Gisteren overnacht in een eco-lodge waar men veel onderzoek doet over kangaroes en koala's. Die hebben we dus al erg veel gezien.avondje doorgemaakt met 7 andere Australische gasten. Europeanen zijn we nog niet tegengekomen.
Vandaag deel 2 van de route met oa een blik op de Twelve Apostles. Schitterend gezicht.
We hadden nog een opdracht om een boodschap van Han en Dorien te vinden, maar die is mislukt. Wel de goede plek ( zie foto ) maar geen boodschap meer.
Morgen nog een kans. Dan gaan we het binnenland in naar de Grampians.

Groetjes Jos en Ricky

• 11 December 2012 - 11:40

Leonie:

Ha die Jos bij een mooi bordje! Bewijs dat je er echt bent! Wat een leuk verslag weer!
    groetjes,
    Leonie

• 12 December 2012 - 09:38

Peter:

Hoi Ricky en Jos,
    Mooie foto's en indrukwekkende rotspartijen. We zijn hier wel jaloers op het mooie weer bij jullie!
    Groeten en veel plezier,
    Peter

• 12 December 2012 - 11:54

Dkoppelman:

Zo jullie toch weer even gezien op de fotos. Dat is wel genieten daar hoor.
    Gisteren heb ik jullie kaart ontvangen dat is wel snel he.
    Nou veel plezier en veel liefs en groetjes . Ma

• 15 December 2012 - 12:32

Anne:

Hoi Jos en Ricky, wat leuk zeg om alle verhalen te lezen! En wat een schitterende foto's! Het is qua weer allemaal wel even wat anders dan hier, de eerste sneeuw hebben jullie gemist. Bedankt voor jullie leuke kaart!
    Groetjes, Anne

• 16 December 2012 - 13:36

Jasper:

Leuk om even de fototjes bij de verhaaltjes te zien. Ziet er goed uit! Nog een paar daagjes en dan naar de andere kant van het land. Wij hebben vanavond eerst kerstdiner. Denk niet al jullie al een kerstgevoel hebben... Groetjes!