Perth...de vakantie is begonnen - Reisverslag uit Perth, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu Perth...de vakantie is begonnen - Reisverslag uit Perth, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu

Perth...de vakantie is begonnen

23 December 2012 | Australië, Perth

Na een korte stop in Adelaide zijn we naar Perth gevlogen in 3,5 uur.
Daar werden we opgevangen door Tanja. Heel leuk om haar weer tezien, maar al heel snel heel gewoon.
Bij het huis van Tanja en Nick lijkt het wel dat de vakantie nu pas echt is begonnen.
We lopen in 5 minuten naar het strand, het is prachtig weer, maar gelukkig niet al te warm: ongeveer 28 graden.
De volgende dag zouden we naar een eilandje op 20 km voor de kust gaan. Verassing:Tanja gaat ook mee!
Op het eiland maken we prachtige fietstochten langs baaien met wit zand en erg blauwe zee. Tsja....
Terug op het vaste land haalt Nick ons op en gaan we van de barbie genieten. Nick schijnt een erg goede kok te zijn......
Morgen vroeg op en ongeveer 250 km naar het zuiden.
Daar wacht ons de Christmas-verassing.

We wensen jullie allemaal hele fijne kerstdagen.

Jos en Ricky.

• 23 December 2012 - 12:36

Dick En Ina:

Hallo Jos en Ricky,

Wel een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter. Verder nog een hele fijne vakantie toegewenst, gezellige dagen met kerst en de groeten aan Tanja en Nick.

Dick en Ina

• 23 December 2012 - 13:23

Alfons:

Dank je wel en jullie ook hele fijne kerstdagen. De groeten aan Tanja en Nick.

• 23 December 2012 - 16:35

Anne & Jasper:

Yes voor julllie ook fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2013!

• 23 December 2012 - 18:41

Elmer Van Den Bovenkamp:

Ook van ons fijne feestdagen toegewenst en de groeten aan Tanja (en Nick, die we niet kennen...).
    Wijzelf hebben net een ticket naar Noorwegen (Kongsberg, daar woont m'n broer) geboekt voor het weekje rond nieuwjaar. Dus hebben ook wat in het verschiet.....
    Alleen, het is daar nu zo'n -20 graden, toch effe wat anders dan bij jullie. Maar wij gaan natuurlijk ook skien :-)
    Kortom, geniet van de rest van jullie trip, de foto's en verhalen zien en horen we later.

groeten Veronica en Elmer

• 24 December 2012 - 15:34

Gerard Van Der Windt:

Jullie ook hele fijne Kerstdagen. Het zal wel vreemd zijn. Hier spreken we over de donkere dagen voor Kerstmis en jullie lopen lekker in de korte broek. Best best wel een beetje jaloers :-)
    Geniet nog maar lekker.

• 24 December 2012 - 15:53

Peter:

Ricky en Jos,
    Fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Geniet nog maar even lekker van de gezelligheid en mooie land.
    Groeten,
    Peter