De laatste dagen in Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Australie

26 December 2012 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

De laatste dagen in Australie zijn niet verkeerd. 250 km naar het zuiden gereden. Bij aankomst stond er een busje klaar en hebben we de hele dag een wijntour gemaakt door dit bekende wijngebied. Dat was een hele leuke verrassing!
Het kerstontbijt werd door Nick op de barbie klaargemaakt en bestond ut eieren, bacon en worstjes. Wel heel bijzonder om zo'n ontbijt met kerst buiten te nuttigen.
Het kerstdiner was natuurlijk op het strand. Dat maak je toch niet zo vaak mee.
Het was daar gelukkig een stuk koeler dan in Perth waar het morgen 41 graden gaat worden.
Onze laatste avondmaaltijd hebben we net aan het strand gevierd:Pizza terwijl de zon ondergaat. Een mooiere afsluiting kan bijna niet.
Morgen nog een ochtend in Perth met Tanja en dan gaan we weer op weg naar Nederland daar we vrijdagmorgen aankomen.

Dit was ons laatste bericht, dus allemaal de hartelijke groeten, een mooie jaarwisseling en tot volgend jaar.

Ricky en Jos.

• 26 December 2012 - 18:30

Dkoppelman:

Nu slapen jullie nog maar maar het afscheid komt heel dichtbij sterkte daar mee.
    Een hele goeie vlucht naar het kille nederland maar ja er is een tijd van komen en gaan.
    Heel veel lieve groeten en ja tot ziens .Kom eerst maar bij en wen weer een beetje.
    ma