Nog een weekje te gaan.... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van josenricky - WaarBenJij.nu Nog een weekje te gaan.... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van josenricky - WaarBenJij.nu

Nog een weekje te gaan....

17 November 2012 | Nederland, Almere Stad

Nog een week en dan gaan we op weg naar Down Under....
Eerst een stukje vliegen naar Sydney. Daar zijn we op 27 november. Dan gaan we op weg naar het zuiden van Australië
Dan even langs Melbourne en Adelaide om tenslotte vanaf 20 december als Tanja jarig is de rest van de vakantie met Tanja en Nick in de buurt van Perth door te brengen.
We zijn weer terug op 28 december, maar zover is het nu gelukkig nog niet.

• 17 November 2012 - 17:18

Alfons Verbiest:

En reken maar dat we jullie zullen volgen. Ik heb alle bestemmingen vorige week eens bekeken en dat ziet er erg mooi uit.
    Maar eerst zien we jullie nog op 24 november a.s. vanwege ...... eehhh, nou ik ben het even kwijt. Schiet me wel weer te binnen.

• 18 November 2012 - 12:48

Jasper:

Succes met voorbereiden en tot zaterdag!

• 20 November 2012 - 09:50

Yvonne:

Hallo Jos en Ricky,
    Hele fijne vakantie. Het wordt een super vakantie. Groetjes aan mijn tweede "homeland"

• 26 November 2012 - 10:08

Fred Bosselaar:

Hoi Jos en Ricky,
    Heel veel plezier in down under. We zullen jullie volgen.
    Ineke en Fred

• 26 November 2012 - 21:23

Dirk Jan En Lia:

Hi Jos en Ricky, Inmiddels zijn jullie ergens halverwege. We wensen jullie een mieterse vakantie en verwachten natuurlijk uitgebreide verslagen voorzien van spectaculaire foto's, maar af en toe een berichtje dat alles geweldig is, is ook prima.

Dirk Jan en Lia