De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josenricky - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josenricky - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Jos en Ricky

08 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Nog 12 dagen en dan gaat de reis naar de andere kant van de aardbol beginnen!
Vandaag hebben we de eerste reisbescheiden gekregen, dus we zijn er helemaal klaar voor. Onze reis in het kort:
20 november: We vertrekken om 13.15 vanaf Schiphol met Cathay Pacific naar HongKong.
21 november: Aankomst om 07.40. We hebben een hele dag in Hongkong en gaan 's avonds om 21.20 weer verder.
22 november: Aankomst in Auckland om 13.05.
22 november- 3 december: rondreis over het Noordereiland.
3 december - 20 december : rondreis over het Zuidereiland.
21 december: 0m 6.25 staan we weer op Schiphol. We leveren dan een heleboel zonne-uren in: van de langste dag terug naar de kortste, maar gelukkig is het nog lang niet zover.
We zullen vanuit Nieuw Zeeland regelmatig wat van ons laten horen.
Het volgende bericht zal dus van een stukje verder weg komen.

• 08 November 2008 - 14:48

Alfons Verbiest:

Hallo Luitjes,

Ik kan jullie alvast een hele fijne vakantie wensen, maar dat kan ik natuurlijk ook zaterdag 15/11 persoonlijk zeggen.

Dus: tot zaterdag.

• 10 November 2008 - 19:39

Leonie:

So far so good! Succes met de voorbereidingen!

Liefs,
    Leonie

• 16 November 2008 - 15:13

Yvonne En Rob:

We wensen jullie een fijne vakantie! en zullen zeker het e.e.a. volgen! Ik zie Jos dinsdag nog op de bridgeclub!

• 18 November 2008 - 20:53

Alfons:

Hoe is het met je verkoudheid, Jos? Hopelijk is het over en mag je normaal Nieuw Zeeland binnen. In ieder geval bedankt voor het overbrengen van je verkoudheid naar mij.

Maar goed, ik hoef het land niet uit.

Nogmaals jullie beiden een hele fijne vakantie.

• 18 November 2008 - 21:32

Elmer:

NZ is gewoon wonderschoon, gaan jullie met een gehuurde auto van B&B naar B&B ??
    Of reizen jullie met een groep ??

Reizen in NZ is heel comfortabel, best veel toeristen maar allemaal heel relaxt.
    Bij Queenstown (en op veel andere plekken) kun je bungee-jumpen Jos!! Daar is het allemaal begonnen...

Have fun!!
    Veronica en Elmer

• 19 November 2008 - 19:01

Ma:

Jullie gaan morgen met vacantie ik wens jullie een heerlijke tijd en ik volg jullie hoor .groetjes ma

• 21 November 2008 - 16:03

Peter:

Hoi Ricky en Jos,

Hebben jullie een goeie reis gehad?
    We wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Groeten van je collega's,
    Peter

• 21 November 2008 - 18:26

Yvonne En Rob:

Inmiddels aangekomen denk ik!? goede reis gehad? veel plezier. ben benieuwd naar alle verhalen!
    groet.

• 21 November 2008 - 18:34

Ma:

toch al een berichtje.fijn dat het daar mooi weer was hier is het knudde.Nou als jullie deze vlucht gedaan hebben heerlijk even uitrusten en dan genieten van al het moois.Liefs hoor voor jullie beiden.Ma