Nog 6 dagen werken! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van josenricky - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen werken! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van josenricky - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen werken!

05 Oktober 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Wij gaan bijna met vakantie, dit is de route die voor een deel vast ligt en later nog alle kanten op kan gaan!

We vliegen via Dubai naar Perth, waar Tanja woont. Na een paar dagen met Tanja en Nick te hebben door gebracht vliegen we naar het Noordoosten van Australië, naar Cairns. Daar reizen we een kleine 3 weken rond, eerst met een auto naar het noorden en later met een camper de outback in en langs de kust weer terug. Aan het einde van die periode gaan we ook weer via Perth (we brengen eerst weer een aantal dagen bij Tanja en Nick door) en Dubai richting Nederland.

• 08 Oktober 2014 - 21:42

Alfons Verbiest:

Spannend. We gaan het weer volgen. Alvast veel plezier, maar we zien elkaar waarschijnlijk zondag nog bij Jasper?

• 18 Oktober 2014 - 08:28

Yvonne En Rob.:

Goede reis gehad? We wensen jullie een fijn tijd daar. We zullen je volgen.
    Groetjes, yvonne

• 18 Oktober 2014 - 08:28

Yvonne En Rob.:

Goede reis gehad? We wensen jullie een fijn tijd daar. We zullen je volgen.
    Groetjes, yvonne