Terug naar het warme noorden - Reisverslag uit Cardwell, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu Terug naar het warme noorden - Reisverslag uit Cardwell, Australië van josenricky - WaarBenJij.nu

Terug naar het warme noorden

03 November 2014 | Australië, Cardwell

We hebben een dag rondgevaren door de Whitsunday eilanden. Wat is dit een prachtig gebied. De bedoeling was dat we met een catamaran zouden zeilen, maar in de lente is er vaak geen wind en dus nu ook niet. Dan maar een dagje all inclusive meevaren met af en toe wat snorkelen en een tijdje op Whitehaven beach doorbrengen. Zo'n wit zand hadden we nog nooit gezien. Daarna twee dagen in Townsville. Dat heeft een nieuwe wandelpromenade langs de kust en veilige zwemgedeeltes waar geen enge zeebeesten kunnen komen.
Nu weer op weg terug naar Cairns. We proberen af en toe wat te wandelen naar een waterval die geen water meer heeft. Ook is het voor wandelen veel te warm.
we blijven hiet nog een paar dagen en daan dan donderdag weer terug naar Tanja en Nickk voor het laatste stuk van de vakantie.

Groetjes!